Bloz kunstbloemenonline voor kunstbloemen en zijden bloemen

INFORMATIE

Untitled

 Klantenservice

 Bestellen

 Bezorgen

 Betalen

Klachtenprocedure

Bestelprocedure

Levertijd en bezorgkosten

Betaalvormen

Registratie

Voorraad

Afleveradres

Prijzen algemeen

Minimum afname

Technische instellingen

Annulering

Terugbetaling

Zoekfunctie

Kortingscode


 Ruilen en retour

 Kadobonnen

 Contact

Contact

Termijn

Kosten retourneren




 Klantenservice


In onze webshop kunt u terecht voor een uitgebreid en actueel assortiment kunstbloemen en -planten van
prachtige kwaliteit. U winkelt op afstand op het moment dat het u uitkomt.

Heeft u een vraag? Aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice. U kunt contact met ons
opnemen per mail (klantenservice@bloz.nl) of via het contactformulier.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 06-51918007 of 06-28550997 .

Klachtenprocedure


Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging
of heeft u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag!

U kunt uw klacht doorgeven per mail (klantenservice@bloz.nl) of via het contactformulier. U kunt binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillencommissie (www.sgc.nl) van Stichting Keurmerk Webshop (www.keurmerk.info)!

Registratie


Registratie is vrijblijvend en niet noodzakelijk voor het plaatsen van een bestelling.

Minimum afname


Afhankelijk van de prijs geldt voor een aantal artikelen een minimum afname. Boven dit aantal kan iedere
gewenste hoeveelheid worden besteld. Dit hoeft geen veelvoud van de minimum afname te zijn.

Zoekfunctie


Wanneer u snel een bepaald artikel wilt vinden kunt u gebruik maken van de zoekfunctie rechts in het
menu. Voert u de naam van het artikel in enkelvoud in, dus 'roos' in plaats van 'rozen'. Uitgebreid zoeken
is ook mogelijk, gebruik hiervoor de functie in het menu links onder speciaal, het wijst zich vanzelf.

Terug naar het begin van deze pagina

 Bestellen


Hoe kan ik een artikel bestellen?

Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u het gewenste aantal. Vervolgens legt u het artikel met een
muisklik in uw winkelmand. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het
scherm. U ziet een overzicht van uw bestelling waarin u desgewenst nog kunt wijzigen.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

Het plaatsen van artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de
betaling is afgerond, bent u verzekerd van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is en wanneer ik deze kan verwachten?

Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling is
verzonden. Wanneer u ervoor gekozen heeft om uw bestelling af te halen, dan ontvangt u een e-mail als
uw pakket klaar ligt. Levering vindt doorgaans plaats binnen een tot drie werkdagen.

Voorraad van artikelen

Wanneer er bij een artikel de melding staat 'Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar', dan hebben wij dit
artikel in bestelling. Zodra wij van onze leverancier bericht krijgen dat het artikel niet meer geleverd
kan worden, wordt het artikel uit de webshop gehaald. Zodra de voorraad is aangevuld, verdwijnt de
tekst en kunt u het artikel weer gewoon bestellen. Het is niet mogelijk om artikelen te reserveren.

Hoe stel ik een vraag over een specifiek artikel?

Bij alle online artikelen staat de belangrijkste informatie al vermeld. Maar het kan natuurlijk voorkomen
dat u meer wilt weten over een artikel. Stel dan uw vraag aan onze klantenservice via het contactformulier.

Technische instellingen

De website van Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten is geoptimaliseerd voor Internet
Explorer 7.0, Firefox 2.0 en Safari 3.0 of een latere versie. Houd er rekening mee dat de kleur van de
afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen.

Terug naar het begin van deze pagina

 Bezorgen


Levertijd en bezorgkosten

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen door PostNL of zelf afhalen bij onze winkel in Waspik.

Indien uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur bij ons binnen is, en u het pakket laat
bezorgen, wordt uw bestelling uiterlijk binnen 3 werkdagen bij u thuisbezorgd. U ontvangt een e-mail
bericht zodra de bestelling verzonden wordt.

Wij kiezen voor veilig verzenden. U ontvangt van ons altijd een track en trace code zodat u uw bestelling
kunt volgen. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor Nederland
€ 13,00 voor Eurozone I
€ 22,39 voor Eurozone II

Overige verzendtarieven op aanvraag.

Als u ervoor heeft gekozen uw bestelling zelf af te halen bij onze winkel in Waspik, ontvangt u een
e-mail zodra deze verwerkt is. Doorgaans is dit binnen twee werkdagen na het plaatsen
van uw bestelling. Afhalen kan van ma. t/m vr. van 08.00-18.00 uur en op za. van 08.00-17.00 uur.

Afhaaladres:

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten
Raadhuisstraat 19
5165 CH Waspik

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten levert online bestellingen op dit moment alleen in
Nederland, België en Duitsland en niet naar postbussen.

Ander afleveradres

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als u de
bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op uw werk wilt laten afleveren.

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw
bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen
voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft niet
meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het
aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.

Terug naar het begin van deze pagina

 Betalen


Betalen via iDeal

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten biedt de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is
betalen in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving. U doorloopt dezelfde stappen als u bij
internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat.
Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is
beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis en ING.

Zodra uw iDEAL betaling is goedgekeurd door de bank zullen we onmiddellijk overgaan tot het verwerken
van uw bestelling.

Betalen middels een overschrijving

U kunt het totaalbedrag overschrijven op rekening NL58 RABO 0173.6834.28 t.n.v. Bloz te Waspik. Na ontvangst van uw
betaling zullen wij onmiddellijk overgaan tot het verwerken van uw bestelling. De betaling dient binnen
één week na het plaatsen van de bestelling te geschieden.

Contant bij levering

Heeft u ervoor gekozen uw bestelling af te halen, dan kunt u het verschuldigde bedrag contact voldoen
wanneer u uw bestelling afhaalt. Dit is mogelijk op ma. t/m vr. van 08.00-18.00 uur en op
za. van 08.00-17.00 uur.

Afhalen kan op onderstaand adres:

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten
Raadhuisstraat 19
5165 CH Waspik

Algemeen

Alle prijzen die worden vermeld zijn inclusief BTW.

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds
de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs
van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op één of
meerdere pagina's in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand als
definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering kunnen geen rechten worden ontleend. Bloz
kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten hanteert de besteldatum als aankoopdatum.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling terug te sturen?

Mocht er na de verwerking van uw retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvangt u hierover bericht.
Uw aankoopbedrag en eventuele verzendkosten (bij het retourneren van een gehele bestelling)
worden binnen 14 dagen na ontvangst van de zending teruggestort op uw rekening.

Gebruik maken van een kortingscode

Om gebruik te maken van een actiecode kunt u deze code tijdens het bestellen invullen. Dit kan in het
veld kortingsbon.

Terug naar het begin van deze pagina

 Ruilen en retourneren


Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te
ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling retour zenden via PostNL. Hieraan zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen
rekening.

U kunt uw bestelling tevens retourneren bij onze winkel in Waspik, openingstijden
ma. t/m vr. 08.00 - 18.00 uur en za. 08.00 - 17.00 uur.

Het adres:

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten
Raadhuisstraat 19
5165 CH Waspik

Welke regels gelden voor het retourneren van artikelen?

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover
mogelijk, verpakt in de originele verpakking. De originele kaartjes en labels zijn nog aan het
artikel bevestigd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Wanneer u een artikel retourneert, krijgt u de aankoopwaarde van het artikel terug. De kosten voor het
retourzenden en eventuele kosten voor het inpakken van uw zending worden niet teruggestort.

Wanneer u uw gehele bestelling retourneert, ontvangt u ook de verzendkosten terug en betaalt u alleen
de kosten voor de retourzending.

Het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten zullen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de
goederen op uw bank- of girorekening worden teruggestort.

Terug naar het begin van deze pagina

 Kadobonnen


Iedere kadobon is voorzien van een unieke code. Deze code wordt slechts één maal verstrekt. U dient de
kadobon met de code zorgvuldig te bewaren. In geval van diefstal (waaronder tevens begrepen het
gebruik door onbevoegden van de code) of verlies, vindt geen vergoeding plaats.

Alleen originele kadobonnen en codes kunnen worden gebruikt en dienen op verzoek aan Bloz
kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten te worden verstrekt.

Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten behoudt zich het recht voor om een kadobon
uitsluitend te accepteren na ontvangst van de originele kadobon om in geval van oneigenlijk gebruik
alsnog betaling in geld te verlangen.

De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.

Indien u een bestelling plaatst waarvan het totaalbedrag lager is dan de waarde van de kadobon, dan
vervalt het resterende bedrag. De restwaarde is niet inwisselbaar voor geld.

De kadobon heeft een geldigheidsduur van zes maanden na uitgifte. Na de vervaldatum kan de kadobon
niet meer worden ingewisseld. U vindt de vervaldatum op de achterzijde van de kadobon.

Kadobonnen uitgegeven door Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten zijn uitsluitend
inwisselbaar voor artikelen die zijn besteld in de webshop van Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en
kunstplanten en zijn niet inwisselbaar voor geld.

Mocht uw bestelling hoger in waarde zijn dan de ingewisselde waarde van de kadobon, dan dient u dit
verschil te betalen. Zodra de betaling is ontvangen wordt uw bestelling verwerkt.

Het is niet toegestaan de kadobon of de werking ervan te wijzigen, te vervalsen, te ondermijnen of
anderszins aan te tasten (waaronder begrepen hacking).

Terug naar het begin van deze pagina

 Contact


Contactgegevens Bloz kunstbloemen, zijden bloemen en kunstplanten


Adres: Raadhuisstraat 19, 5165 CH Waspik

E-mailadres algemeen: info@bloz.nl
E-mailadres klantenservice: klantenservice@bloz.nl

KvK-nummer: 18131017

BTW nr. NL 806022395.B01

Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-51918007 of 06-28550997.

Terug naar het begin van deze pagina